tirsdag 9. oktober 2018

Hjemmekontor






Hjemmekontor i dag og hektisk produksjon av tegninger. Det er mye å gjøre og bare ikke mange nok timer i døgnet. Jeg skulle gjerne hatt dobbelt så langt døgn, evt klonet meg selv og fått gjort dobbelt så mye. Utfordringen er å være fornøyd med det man faktisk får gjort og ikke fokusere på det man ikke rekker. Men akkurat det er lettere sagt enn gjort.

I tillegg til jobb, har jeg så mange andre ting jeg gjerne skulle brukt tiden min på. Jeg har flere små historier og tegninger som kun eksisterer inne i mitt eget hode, fordi jeg ikke har tid til å få dem ned på papiret. Jeg har lyst til å begynne å tegne og planlegge sommerhuset vårt (ja, vi har kjøpt oss sommerhus i sommer!), jeg skulle gjerne bare ligget litt på sofaen og jeg skulle gjerne, skulle gjerne...

Det er så mye fokus i alle kanaler om å være tilstede og ikke stresse med alt som skulle vært gjort.
Jeg er flinkere til å faktisk være tilstede når jeg er hjemme, ikke være på telefonen så mye og å snakke med gutta mine. Men å jobbe sene kvelder og lange timer blir man sliten av, uansett hvordan man vrir og vender på det.

I dag hadde jeg hjemmekontor, og fikk gjort masse. Skulle bare gjerne ha gjort litt mer.
Økt nummer to begynner nå i kveldinga, og med litt flaks, går ting raskt unna.

Jeg har hvertfall fine ting å se på hjemme, spesielt sitrontreet trives godt etter en lang og varm sommer både i drivhuset og bak terrassedøren. Å, den som bare hadde litt mer ferie!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!