mandag 9. mai 2016

Sol og grønt!









Åh, for noen helt fantastiske dager!

I dag bestemte jeg meg for å gjøre det jeg alltid angrer på at jeg ikke får gjort på sånne fine dager, nemlig å dra og bade rett etter jobb. Jeg kjøpte en engangsgrill, pølser og litt snop og hentet badetøy før jeg hentet gutta mine i barnehagen.
Så dro vi rett til et tjern som ligger en kort kjøretur unna, og koste oss i et par timer før leggetid.
Og det var helt fantastisk! Gutta mine ble i ekstase da de hørte hvor vi skulle, og har vel adri blitt så lett med hjem fra barnehagen før.

Trøtte og slitne kjørte vi hjemover i kveldinga, og det var fortsatt 24 varmegrader ute. Helt utrolig!
Det skal visst bli kaldere, så det gjelder å nyte nå mens man kan.

Elsker min grønne stue for tiden, og gleder meg til jeg kan flytte noe av vegetasjonen ut.
Både sukkerertene, agurken og paprikaen begynner å få god høyde nå.






Elsker også at sommerlyset er tilbake for fullt. Men ikke så fornøyd med at jeg blir helt natteravn i denne varmen. Er jo helt umulig å komme seg i seng. Er liksom så mange hyggelige ting man kan gjøre på kveldene når det er lyst så lenge.

Men nå må jeg virkelig krype under dyna.
Sov godt!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!