tirsdag 24. mai 2016

Blomstrende snapshots





Noen få snapshots fra vår litt hektiske ettermiddag. Vi gjør om gjesterommet/kontoret til ordentlig kontor og musikkrom, og det krever litt kan du si. Vi maler og skrur og fikser, men så blir det så fint og da! Så mens hele huset står på hodet, nyter jeg min fine grønne jungel inne.

Håper det snart nærmer seg ferdigstillelse på kontoret vårt, og da skal dere selvfølgelig få se! Jeg syns det blir sååå fint!

Nå må jeg karre meg i seng, jeg må begynne arbeidsdagen fryktelig tidlig i morgen, for å klemme inn en arbeidsdag før time på helsestasjonen kl ett. Hjelp! Jeg trenger virkelig en hjemmeværende kone for å rekke over alt.

Sov godt!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!