fredag 13. mai 2016

Koriander i kveldssol








Åh, så deilig med langhelg!
Her nytes stillheten med litt fotoredigering av en veldig veldig søt gutt! Det er et par foreldre som fortjener å få noen bilder i en innboks i nærmeste fremtid. Tiden løper litt fra meg om dagen, så det skal bli ekstra godt med noen dager fri nå!

Listen i hodet med hva jeg bør få gjort blir lengre og lengre, men jeg vet at jeg heller burde slappe av og senke skuldrene. For det trenger jeg!

Nå tror jeg det må bli et par episoder av en av seriene jeg for øyeblikket ser på, før jeg (som vanlig) kommer til å sovne med fjernkontrollen i hånda.

Dagens middagsrest soler seg i kveldssolen der den forsvinner stor og rosa bak Romerikssåsene.

Good langhelg!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!