onsdag 11. mai 2016

Photoshoot med tre fine små








For en stund siden tok jeg bilder av tre nydelige søskenbarn.

De trengte gaver å gi til besteforeldre, så da ble det en liten photoshoot. Våren hadde ikke helt kommet enda, så noen bilder ble tatt innendørs før vi gikk ut i det fremdeles litt kalde været.

Alle tre var så greie og søte, og jeg syns vi til slutt klarte å fange noen fine øyeblikk på film.
Det er det som er så morsomt og spennende med å ta bilder av barn. Man vet aldri hva man får. Man må lurke og liste og tulle og fjase for å få dem til å slappe av og oppføre seg naturlig. Jeg skjønner jo at det er litt skummelt med hun damen som kommer med et stort svart kamera oppi ansiktet hele tiden.

Her kommer en liten samling av de nydelige barna Stella, Matteo og Jonatan:







Det er så gøy og inspirerende at det endelig er lyst ute.
Jeg kjenner fotolysten kommer snikende i takt med vårlyset.
Jeg prøver å få inn litt trening nå fremover, for om litt over en måned skal jeg fotografere et bryllup (!)

Halvveis i uken allerede, ha en fin kveld!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!