fredag 22. juli 2016

Feriemodus






Vi er tilbake fra to fantastiske uker på Kreta! Vi har hatt det så utrolig flott, og det var rett og slett litt sjokkartet å lande hjemme.

Denne uken har far i huset jobbet, mens vi andre tre har stelt hjemme. Og her trengtes både det ene og det andre å taes tak i, så vi har heller ikke vært arbeidsledige. Vi har tømt alle boder og loft i hele huset, og kastet så mye! Jeg er en sånn person som blir stressa av å ha det rotete inne i rom jeg ikke ser daglig (sånn er ikke mannen, for å si det sånn), så nå er det ro i sjela, skal jeg si deg! Rommene som ble endevendt, trenger fremdeles en lien opprydning, men det tar jeg en regnværsdag. Det er altfor fint vær ute til å sitte inne nå.

I tillegg hadde hagen nesten grodd helt igjen, så snille svigermor/privatgartner kom og hjalp oss å klippe litt! Ugresset hadde grodd meterhøyt på sidene av huset, og til og med en rotete trillebår blir jo fin i så nydelig vær!

Vi har enda noen uker igjen med ferie, men ingen planer. Foreløpig er det godt å være hjemme, men kanskje vi finner på noe morsomt vi kan ta litt på sparket.

Jeg har (selvfølgelig) tatt en drøss med feriebilder fra et helt fantastisk hotell på Kreta, det skal dere få se, bare jeg klarer å rote igjennom alle minnekortene ;)

Ha en fin helg, er ikke ferie det beste?!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!