torsdag 23. juni 2016

Roseslang







I disse dager skal det mye til før jeg faktisk kjøper blomster. 
Etter en liten blomsterslang nedi gata brer det seg nå deilig duft i stua. 





Storebror er på overnatting hos Bæmmæm, og Lillebror har vært alene med mamma og pappa. Det var visst veldig rart! Han gråt en skvett da Storebror ble sluppet av, og savnet bror fryktelig! En is og nye sandaler som blinker gjorde visst saken mye bedre.

Nå sover han søtt, og det må vel jeg gjøre også. En liten, hektisk fredag bare, så er det endelig helg! Den er veldig etterlengtet, selv om jeg gjerne skulle hatt et par dager til for å kommet meg gjennom alt jeg har å gjøre før ferie. Tre presentasjoner på løpende bånd neste uke, og jeg er ikke ferdig med noen av dem. Absolutt ikke innenfor min komfortsone. Så må legge inn ekstragiret i morgen og jobbe ultraeffektivt!






Sov godt! Beste dagen i uka er i morgen!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!