tirsdag 19. mai 2015

Vår 17. mai






Litt sent, men her kommer noen glimt fra vår 17. mai. Det må være den våteste 17. mai vi noen gang har hatt, det var ikke opphold én eneste gang i løpet av dagen, tror jeg.

Så traskingen i barnetoget ble særdeles kort, og vi koste oss inne istedenfor.

Det ble enkel borddekking, jeg brukte bare ting vi hadde fra før. En gardinglengde som løper, silkebånd i rødt, hvitt og blått og servietter fra boden.

Jeg nekter å bruke penger på blomster nå om våren, så da måtte jeg en liten tur ut på slang ;)
De hvite er fra hekken vår mot naboen, og rhododendronen er fra rett nede i bakken her, hvor den vokste utover en hage og ut i grøfta... Tror jeg ;)
Det er lov å plukke noen da...?

Vi serverte ikke spesielt norsk mat på 17. mai, men vi elsker det! En slags hjemmemekka crispy duck. Utrolig enkelt å lage til mange, og supergodt! Anbefales!







Måtte slenge med en selfie som jeg la ut på instagram helt til slutt.
Det er så sjelden jeg klarer å fange et bilde av mine to gutter som er blide samtidig. Og enda sjeldnere at jeg klarer å lure meg med på et bilde!

Her var vi på vei hjem fra skolen i regnværet. I gymsalen var det leker og boller og brus.
Det ble ikke lange turen, da vi var våte og kalde. Men humøret var på topp!

Håper alle hadde en fin 17. mai!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!