mandag 4. mai 2015

NIB-utfordring: DIY - hengeplante



Med en tom fiskebolleboks, litt gullspray og noen lærsnorer, fikk jeg en hengeplante på terrassen!
Og det kostet ikke mer enn de tjue kronene ranunkelen oppi kostet!

Nå må vi bare spise litt hermetikk til middag, så jeg kan lage flere potter og få min egen lille gruppe av hengeplanter der ute. Så fornøyd!

Dette får foreløpig være mitt bidrag til denne månedens utfordring hos NIB; "ut i vår hage." Jeg håper jeg skal rekke å få vist frem terrassen som har blitt så fin, men det kan hende det blir litt vanskelig med en tettpakket uke. Men premien fra Plantasjen hadde uansett vært helt topp, for jeg trenger noe å fylle den nye terrassen med ;)

HER kan du se flere fine hager.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!