søndag 24. mai 2015

SOL!





I går var en helt nydelig dag her hjemme!

Vi sendte to små kråkeboller til bæmmæm, snørte på oss joggeskoene og løp ut i skogen. Jeg innrømmer gjerne at jeg ikke var superblid hele veien, jeg syntes det var tungt og det var lenger enn jeg pleier å løpe. Men mestringsfølelsen og humøret var på topp da vi kom hjem igjen. Med gjørmete joggesko og sol som brant i ryggen.

Resten av dagen ble tilbrakt på verandaen med brus, vin og frosne druer (fjorårets favoritt er funnet fram igjen). Jeg klarte til og med å få en skikkelig god ettermiddagslur på den nye benken ute i sola :)

En superbra lørdag som ble tilbrakt akkurat slik man bør: med avslapning i solveggen. Takk til bæmmæm som har en egen evne til å tilby barnevakt når man trenger det mest!

I dag er det regn igjen, men jeg har allikevel klart å trykke inn noen gjøremål i hagen. Bilder kommer i morgen!

Ha en fin kveld, er det ikke fantastisk at det ikke er hverdag i morgen?




1 kommentar:

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!