lørdag 28. oktober 2017

Kjøkken og sol







Sååå deilig det er med lørdag!
I dag har sola skint, vi har hatt verdens søteste overnattingsgjest fra i går til i dag, og i tillegg har vi vært på et lite besøk på formiddagen. Vi har noen venner som trenger bittelitt interiørhjelp, og da stiller man jo opp ;) En produktiv og fin lørdag!

Nå er vi helt kaputte hele gjengen her og gleder oss til en rolig søndag i morgen.
Jeg har så mange småprosjekter her hjemme som jeg liksom ikke blir helt ferdig med. Jeg rydder i boden (som blir såå praktisk og fin), flytter rundt på saker og ting og prøver å få alt (livet) i orden. Det må jo gi noen voksenpoeng at jeg faktisk koser meg sånt puslearbeid..?

Jeg har også endelig funnet tilbake til noe av motivasjonen til å tegne opp badene våre som skal pusses opp. Jeg har såvidt begynt å jobbe litt med dem... Hvertfall i hodet... Men du skal se at det kommer litt inspirasjon her også etterhvert.

Bildene i dag har ikke så mye å gjøre med teksten, bortsett fra at litt sol på kjøkkenet er så etterlengtet! Håper din helg er fin!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!