søndag 1. oktober 2017

Helgetur igjen






Da jeg kom opp på hytta forrige helg, dro vi ut på tur i fjellet, og jeg var så fornøyd med at jeg endelig kunne komme meg litt ut, og til og med ha med kameraet! Og tror du ikke at jeg hadde klart å dra fra minnebrikken hjemme da...?
Såååå typisk!

Men plutselig hadde det gått en uke til, og denne helgen klarte jeg hvertfall å få med meg kameraet!
Jeg elsker fjellet når det er som nå. Alt er så fargesterkt og vakkert, jorda er kald og våt og det lukter godt. Planen var en litt lengre tur i dag, men det blåste så ekstremt, og vi var egentlig ganske slitne alle mann. Men i går fikk vi gått en liten tur, og det er så godt å kjenne at foten begynner å komme på plass igjen. Litt vondt i veldig ulendt terreng, men det gikk helt fint.




Vi har også jobbet videre på hytta denne helgen, vi har fått på plass litt mer interiør, hengt opp bilder og diverse ting som skulle opp igjen og generelt gjort det veldig fint der.
Nå mangler det kun litt maling på et par dører og karmer, så blir det så bra.
Vi drar opp igjen til helgen (eller aller helst litt før), og jeg da får vi nok gjort enda litt mer.

I morgen kommer et innlegg med litt mer interiør fra hytta :)

Ellers er det beina høyt og snart litt serietitting, det blir bra!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!