tirsdag 15. august 2017

Et lite tilbakeblikk og endelig ny header!




Da jeg begynte å blogge for seks år siden, var interiørbloggverdenen virkelig på høyden av sin storhetstid. Jeg leste mange blogger hver dag, jeg fulgte med i hverdagslivene til så mange flinke jenter og jeg kjente at jeg også ville være en del av det som så ut som et så hyggelig lite samfunn. Jeg hadde en gutt på ett år, én til i magen og vi hadde akkurat kjøpt oss et stort hus som skulle pusses opp. I tillegg hadde jeg jobbet som interiørarkitekt noen år og fotointeressen hadde så smått begynt å ta seg opp igjen etter noen år i dvale.

Så en dag tenkte jeg: "nei, nå bare starter jeg en blogg. Jeg skiter i om noen syns det er teit, nå gjør jeg det bare!"

Og så mye morsomt denne bloggen har ført med seg! Jeg har blitt kjent med mange fine mennesker, jeg har fått utløp for skrivetrangen min, blitt inspirert og ikke minst blitt flinkere til å ta bilder.

Helt siden jeg startet, har jeg skrevet denne bloggen for meg selv. For å få tankene og ideene jeg alltid har inne i hodet ut, og for å på en måte dokumentere hverdagslivet som går så fort. Så innleggene er i stor grad laget for meg selv. Jeg har aldri hatt noen ambisjon om å klatre på noen bloggliste eller tjene penger på bloggen. Jeg har opp igjennom fått tilbud om å promotere ulike ting, eller motta gaver for å skrive om ulike produkter. Jeg har takket nei til nesten alt. Fordi da hadde ikke bloggen vært min egen lenger.

Etter noen år dabbet bloggverdenen litt av, instagram tok over og det ble stillere.
Men mine få, trofaste lesere, dere er innom her enda! Det syns jeg er så hyggelig!
Jeg vet ikke hvem dere er (bortsett fra mamma, hei mamma <3), men det gjør ikke så mye.

Jeg er så glad i min lille blogg, og går innimellom tilbake og ser på mine egne innlegg fra da gutta mine var små, eller da jeg var på en fin ferie, eller en dag da stua så ekstra ryddig ut.

Så; jeg ville egentlig bare si takk for at du er innom her jevnt og trutt og leser det lille jeg skribler ned.

Og: ENDELIG har jeg fått meg en ny header! Det var jammen på tide. Den gamle var bare noe jeg lagde fort og gæli for å ha noe, og for å se om jeg fikk det til. Og den har irritert meg sikkert de siste fire årene. Så nå har jeg endelig en litt finere header. Det syns jeg selv hvertfall.



Håper du fortsetter å stikke innom, for jeg syns fremdeles det er gøy å blogge jeg!






1 kommentar:

  1. Herlig innlegg ! Heia deg & heie meg som fremdeles syns blogging er gøy ! Kjempe fin header ! Bloggen min er også for meg ,men oj så gøy det er å se at noen titter innom den & enda bedre legger igjen noen spor . Blogging er gøy å det skal nå jeg fortsette med . Jeg har en liten tro på at bloggerne kommer tilbake ;) God lillelørdag !

    SvarSlett

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!