søndag 20. august 2017

Bryllupsbliss







Åh, som vi har vært omringet av kjærlighet denne helgen! Fredag startet bryllupshelgen rolig med venner, før det var full bryllupsfest på lørdag, med tilogmed et nytt frieri ut i de små timer!

Jeg har vært både fotograf og gjest, og det har vært kjempegøy!
Jeg er virkelig helt kaputt nå, men det merker man heldigvis ikke før det er over ;)
Dagen min startet sammen med brud og brudgom rett etter frokost, og fortsatte gjennom forberedelser, pynting, nerver, vielse, portrettbilder og middag. Jeg rakk akkurat å slenge på meg en kjole innimellom der, men det gikk akkurat.

Jeg hadde med meg min fine assistent Caroline som var helt utrolig flink!
Tilsammen tok vi over 4000 bilder, så det er litt å se igjennom, kan du si.
Jeg har såvidt begynt utvelgelsen, og klarte ikke å la være å redigere et bilde før jeg stuper i seng.

Og det ble dette fra en vakker åker som jeg klarte å dytte brudeparet ut i.
På med gummistøvler og stå på et håndkle, så gikk det som smurt.

Jeg gleder meg til å sette igang med redigeringen og håper å bli ferdig før jul (kremt..)

Ny uke i morgen, ta med deg kjærlighet fra dette bildet inn i den!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!