torsdag 17. august 2017

Bryllupshelg





Jeg sitter og kikker igjennom bilder fra det forrige bryllupet jeg fotograferte, for i helgen skal jeg igjen leke bryllupsfotograf!
Det er jo over et år siden den forrige jobben, så jeg tenkte det var greit å friske opp litt.

I dette bryllupet skal jeg også være gjest, så får jeg se hvordan det går å kombinere de to rollene. Helt frem til middagen blir det olabukse og joggesko på meg, også får jeg slenge på meg kjolen rett før middagen.

Vi drar avgårde uten barn i morgen, og det blir koselig med en helg alene sammen med venner og familie.




Jeg kjenner at nervene alltid er der før en fotojobb, jeg er jo ikke akkurat proff.
Jeg gjør så godt jeg kan, men man vet aldri helt hva man sitter igjen med etterpå.
Så jeg satser på fint fotovær og at brudeparet er superfotogene!

Jeg må nok ta meg en tur innom bryllupsboardet mitt på pinterest og, så jeg husker noen poseringer. Det er alltid greit å ha noen i bakhånd.

Nå skal jeg finne senga, jeg er altfor trøtt i dag, og det er mye som skal ordnes før denne helgen!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!