søndag 22. november 2015

Roser i kinnene




Det er noe eget med å komme inn etter en lang tur ute i kald luft. Når man har rukket å bli litt kald på tærne, få fine roser i kinnene og sol i øynene er det så deilig å komme inn til søndagssofaen igjen.

I dag har vi vært på julemarked på Fetsund Lenser i glitrende sol og flere kuldegrader. Vi gikk en tur langs Glomma før vi kikket i boder, inspiserte båtene og til og med hilste på nissen. En kjempefin søndag i nærmiljøet vårt.

Nå er det cupfinale på tven, gutta leker og jeg skal forsøke å redigere litt bilder fra julekortfotografering i går. Tenk at jeg klarte å ta bilder av mine to små også! Riktignok ikke sammen, men det ble noen veldig fine bilder hver for seg.
Så da får nesten mor være fornøyd med det :) Har jo så lyst til å vise frem mine to små som jeg er så stolt av, men det må nesten vente litt.




Tenk at det straks er advent! Det klarer jeg ikke helt å forstå. 
Jeg syns sommeren nesten akkurat var ferdig jeg! 

Jeg sliter vanligivs med å finne julestemningen, så jeg må nesten begynne nå hvis jeg skal finne den før jula er forbi. Det er jo nesten ikke lov å si at man ikke er så glad i jula, men det er virkelig ikke min favoritthøytid. Jeg forstår jo at det er gøy for barna, og jeg gleder meg på deres vegne. Også syns jeg det er gøy å bake. Og lage ting. Men jeg kunne fint klart meg uten alle gavene. Både alle de jeg må kjøpe og alle de jeg får. Nå hørtes jeg veldig utakknemlig ut, men jeg syns bare det kan bli litt mye av det gode...


På vei hjemover fikk vi med oss en nydelig vinterhimmel!
Fetsundbrua viste jeg virkelig fra sin beste side.

Snart en ny uke, men først skal søndagen nytes!










1 kommentar:

  1. Fantastisk ute om dagen!
    Elsker vinter, kuldegrader, og gjerne sol :))

    Ha en fin søndagskveld:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!