onsdag 11. november 2015

Frokost!




Dette skulle vært min frokost i dag!

På hverdagene spiser jeg aldri frokost. Jeg tenker ofte at jeg burde det, men jeg bruker alltid litt tid på å opparbeide meg appetitt. Så innen jeg har fått kledd på to små, smurt matpakker, funnet frem regntøy og skiftetøy, cherox og joggesko, så har jeg glemt hele frokosten.

Men i helgen, da er jeg glad i god frokost!

Som denne enkle varianten her.




I dag ble det heller ikke spesielt fancy frokost. Hjemme med to små i dag, den ene kaster opp og den andre klager over veeeldig vondt i magen. Det blir mye tv-titting og ikke så mye annet akkurat.

Håper virkelig de kommer seg fort, og at dette ikke smitter hele resten av familien. Jeg føler meg nemlig litt uggen i magen...


1 kommentar:

  1. Den lille smørsmelteren du har bak der... Akkurat en sånn har jeg også, som jeg har hatt med meg fra jeg var barn. Synes den er så søt

    SvarSlett

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!