lørdag 21. november 2015

Frost




Endelig har det kommet et lite hvitt dryss som gjør det så lyst og fint ute.
Mynten vår hadde fått dekket de små bladene sine med litt snø da sola tittet frem i går.

Jeg hadde en rolig morgen hjemme før jobb, og måtte ta meg en tur ut da alt glitret så vakkert i hagen.




Det ser ut til at det kan bli like vakkert i dag, og det passer perfekt for julekortfotografering ute om noen timer.

Hadde jeg bare fått overtalt mine egne unger til å stille opp på noen bilder, så hadde det vært fint. Men det tror jeg at jeg kan se langt etter. Jeg tok heldigvis noen bilder i høst, men det jo vært fint om jeg hadde fått noen bilder med snø på.

Endelig er det helg! Etter fotoshooten har vi ingen planer for resten av helgen, noe jeg elsker!

Ha en fin lørdag!













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!