tirsdag 10. november 2015

En dag med sol



På søndag var det strålende solskinn, og jeg benyttet sjansen til å ta et par bilder. Det var ryddig og fint, noe som varte i ca fire minutter etter at gutta kom veltende inn døra igjen. Men det var fint så lenge det varte hvertfall.




Jeg liker min for tiden veldig grønne stue. Da gjør det liksom ikke så mye at det ikke er så grønt ute lenger. Eføyene har fått flytte inn for vinteren, og de trives nesten litt for godt. Jeg har en idé om å lage en liten plantevegg i hyllen på kjøkkenet, for den trenger en liten opprydning. Vi får se hva jeg får til.

Nå er det jobb, lange dager med konkurransejobbing. Men det gjør ikke noe. Morsomt er det.

Ha en fin tirsdag!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!