lørdag 28. november 2015

Kveld





Ok da, så må jeg vel ta bilder i mørket. Skal det bli tatt noen bilder de neste månedene, må jeg kanskje bare innse at det blir høy iso og triksing med hvitbalansen. Det får så være.
Den noe bustete buketten får stå sånn til i morgen, jeg har nemlig en plan om å lage en krans eller noe annet morsomt av de grønne grenene. Jeg må vel slenge sammen en adventsstake også vel?




I dag har jeg offisielt begynt på julegavene, og er egentlig ganske fornøyd. Det hjelper at det ikke er så mange lenger. Hele huset er ryddet og vasket fra topp til tå, så her nytes lørdagskvelden! Jeg redigerer julekortbilder for en venninne, men er så sliten i øynene, så jeg tror jeg må hvile dem til i morgen. Jeg sender heller aldri ut bilder rett etter at jeg har redigert dem ferdig. Jeg sover på det èn natt, også ser jeg på dem med nye, friske øyne dagen etter. Man kan bli helt sveiseblind av å sitte og redigere lenge. Plutselig ser man ikke om det er for lyst eller for mørkt, om kontrastene er helt ute og kjøre eller om utsnittene blir rare.

I morgen skal jeg også fikse litt på mine egne julekortbilder, slik at jeg kan bestille julekort i morgen.
Deilig med alt som er gjort!


Fin lørdagskveld!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!