onsdag 22. april 2015

Ray of light






For noen helt fantastiske dager vi har hatt her på Østlandet!

På mandag gikk vi i shorts og t-skjorte ute til langt på kveld!
Jeg elsker at vi får et ekstra rom i huset om sommeren. Da står verandadøra stort sett åpen, og vi får hele terrassen å boltre oss på.

Nå har vi i tillegg bestemt oss for å ta en intensiv oppussing av terrassen, med nytt gulv og litt nye møbler. Jeg har allerede begynt å drømme meg helt bort i hvor fint det skal bli, men budsjettet er (meget) stramt, så her må det prioriteringer til. Derfor bestemte vi oss for å beholde det gamle spisebordet, og i dag har det fått to strøk med sort beis. Det ble fint! Jeg har fått helt blod på tann, og leter etter nye ting jeg kan beise hele tiden ;)

Oppdateringer kommer selvfølgelig!

Har ikke fått kommet meg i skogen for å fylle på med hvitveis, så i dag ble noen bjørkekvister med inn.





1 kommentar:

  1. Det er herlig om dagen ja!
    Her flytter vi og ut på terrassen med en gang været tillater det:)

    Hvitveis og bjørkeris er det her og, MÅ plukke inn med en gang det er mulig, jeg elsker å ta naturen inn:))

    Ha en fin dag!

    SvarSlett

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!