lørdag 25. april 2015

10 ting jeg ønsker meg til uteplassen






Som jeg har nevnt tidligere, skal vi endelig igang med å ordne litt på terrassen.
Vi har en stor og fin terrasse, men den bærer litt preg av å ha stått i snart tretti år uten noe særlig vedlikehold. Derfor skal vi legge nytt dekke, og gjøre det hyggelig med litt koselige møbler.

1// Jeg har tyvstartet litt, og benyttet meg av denne ukens tilbud på Kid (ikke sponset). Nye, fine puter i sommerlige farger ble med hjem. Vi skal i tillegg til å legge nytt dekke, også bygge en sittebenk i den fineste og luneste kroken. Her har jeg planer om å tilbringe store deler av sommerdagene.
Vi er på et stramt budsjett, så vi bestemte oss for å beholde spisebordet. Dette har jeg beiset sort, og det ble sååå fint! Du kan såvidt se det under putehaugen.

Resten av tingene kan du finne her:

2//    3//    4//    5//    6//    7//    8//   9//   10//


Jeg er svak for kontraster av nytt og gammelt, og håper å kunne sette sammen gamle terracotta-krukker med kurver og andre potter jeg kan finne. En hengeplante må jeg også ha, og et fint plastteppe.
Vi er på vei på loppis, og jeg håper jeg kan finne noe der som kan brukes.

Ha en fin lørdag!




1 kommentar:

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!