tirsdag 7. april 2015

Fotografering og lykkeblaff



I det siste har jeg hatt god tid til å tenke på hva som gjør meg glad. Hva som gir meg den deilige følelsen langt bak i ryggen. Og noe av det første som popper inn i hodet mitt er å fotografere.
Jeg er langt ifra noen ekspert, jeg kan få av de riktige teknikkene og ordene, men når lyset treffer, blikket sitter, og du bare vet at at du har fanget noe bra. DA er jeg lykkelig!

SÅ; jeg vil fotografere mer! Noe av det koseligste å fotografere er babyer og barn syns jeg. Du vet aldri hva du får, og du må møte dem på dere premisser. Kanskje gråter babyen gjennom hele fotograferingen og roer seg bare på mammas skulder? Eller må de lokkes til å se på noe, prate om noe? Eller kanskje man møter den nydeligste tenåringen som mer enn gjerne vil bli tatt bilde av.

Hvis du vil at jeg skal fotografere ditt barn, er det bare å ta kontakt!
Jeg kan gjerne komme hjem til deg, om det skulle være ønskelig (Akershus/Oslo).
Send meg gjerne en mail: kristinestoreide@outlook.com.
Ellers er jeg på instagram: @kristinestoreide

Her er hverdagen straks igang igjen. Planleggingsdag i barnehagen i dag, og vi har vært ute i det deilige været i mange timer. Nesen har fått fregner og tankene luft. Deilig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!