søndag 4. februar 2018

Ny blomstrende lampe






For over et år siden kjøpte jeg en litt spesiell lampe på salg.
Den lå i esken i over ett år, men da julepynten kom ned fant vi ut at denne kunne passe fint. Det blir liksom alltid litt stusslig når alle de fine lysene forsvinner over nyttår.

Og lampen er så koselig! Den er litt annerledes og den gir et kjempefint, varmt lys.
Den kan festes på vegg, men nå ligger den på skjenken vår, og blomstene på den skinner så fint.

Det er nesten umulig å ta noen gode bilder av den, men jeg har forsøkt så godt jeg klarer.


Her går helgen mot slutten, skal bare nikose litt på sofaen først.
Denne uken blir ekstra hektisk, for jeg skal til Stockholm og Møbelmesse på torsdag og fredag.
Det er alltid morsomt og inspirerende, men jeg må være ærlig å innrømme at det også er litt stress når man har så mye man helst skulle fått unna på kontoret.

Men det går vel, og det er ingen som dør om de ikke får tegningene sine i tide. Som min kollega sier; det er ikke hjernekirurgi vi driver med ;)

God søndagskveld, håper du har bena høyt!





1 kommentar:

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!