søndag 11. februar 2018

Morsdag og fastelavn






Jeg ble vekket i dag med te, bagels, levende lys og masse fine kort og gaver. Og gutta bestemte at i dag skulle mamma få bestemme alt!
Vel, de glemte det så fort de var litt uenige med meg, men det er tanken som teller kanskje...

Det var så godt å komme hjem til dem i går etter flere dager i Stockholm. Jeg var på diverse showroombesøk i Stockholm city på torsdag og hele fredagen var vi på møbelmessen og så på nye møbler. Veldig inspirerende, men etter flere uker med mye jobbing var jeg bare så kaputt. Så jeg var ganske fornøyd da det kun var flyturen som gjenstod før jeg kunne legge meg i min egen seng. Men dessverre ble flyet mitt kansellert, og jeg måtte bli over en ekstra natt i Stockholm. Ikke akkurat det jeg hadde sett for meg. Så da jeg endelig kom meg hjem i går, tilbragte jeg stort sett hele dagen på sofaen før jeg rullet over i min egen seng tidlig på kvelden.

Å våkne opp i dag til litt ekstra omsorg var absolutt ikke feil.
I tillegg er det fastelavn i dag, og boller ble selvfølgelig bakt. Hyggelig besøk av venner fikk vi også.

I Stockholm fikk jeg fastelavnsboller med et tynt lag marsipan, så det måtte selvfølgelig testes.
Og det ble kjempegodt!



Ny uke i morgen, og nesten halvveis i februar allerede.
Det er så rart at de ti første dagene i februar føles som et par dager i januar... Januar var bare såååå lang. Men nå er året godt igang, og våren nærmer seg.





1 kommentar:

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!