søndag 28. august 2016

Månedens blogger - Rom123







Nesten samtidig som journalist og fotograf fra Rom123 var her for å lage artikkel fra huset vårt, ble jeg spurt av samme blad om å være månedens blogger!
Veldig koselig!

Så, i denne månedens Rom123 kan du lese en liten notis om meg og bloggen.
Bildene viser litt av jungelstua vår, og selv om det er en stund siden jeg sendte inn bildene, er det fremdeles høyst aktuelt. Her er det om mulig snart regnskog...

Jeg ble blant annet spurt om hva som er mine favoritt interiørbutikker på nett. Og selv om jeg kjøper lite nytt interiør til hjemmet vårt, er jeg allikevel ganske oppdatert gjennom jobben min som interiørarkitekt.
Noe av det jeg ofte blir spurt om av privatkunder, er hvor man finner fine ting? Og det er klart at det krever litt leting og også en genuin interesse for å holde seg oppdatert og finne de møblene og objektene som passer hos akkurat deg!
Jeg tenkte derfor å lage et lite innlegg med mine tips til hvor man som privatperson kan finne fine, unike og ikke ekstremt dyre ting og møbler. Forhåpentligvis får jeg tid til dette en kveld i nærmeste fremtid (til større prosjekter, som kontorer, hoteller og større boliger hvor vi står for alt av bestillinger, bruker vi prosjektleverandører som leverer til et annet marked enn privatmarkedet).




I tillegg har det faktisk vært litt høststemning her i dag.
Fra en veldig hyggelig dag med bursdagsfeiring i strålende sol i går, til hutrende heiing på Storebrors aller første fotballcup i dag!

Så da mannen disket opp med lys lapskaus til middag, var det bare å tenne stearinlysene.
Jeg er nok ikke helt klar for høst og mørke kvelder enda, men litt koselig er det jo.

Håper din helg har vært fin! Min har vært helt super, og jeg har vært i seng før klokken ti både fredag og lørdag. Så nå er jeg forhåpentligvis klar for nok en hektisk uke på jobb!




---







1 kommentar:

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!