søndag 31. januar 2016

Året første utelunsj!









Før årets første måned var over, klarte vi å presse inn årets første måltid på terrassen!
Det er ikke dårlig, syns jeg!

I dag kjente jeg at jeg bare måtte ut. Strålende sol og deilig luft. Både garasjen og bilen fikk seg en sårt tiltrengt opprydning, før vi lagde vafler på terrassen.
Utrolig koselig å så smått ta i bruk forlengelsen av stua igjen. Håper bare ikke det kommer mer snø nå. Nå vil jeg ha bare veier, varmende sol og uteliv igjen. Jeg kjenner at det klør i fingrene etter å grave i jorda. Jeg har en hel kasse med blomsterløker som står i boden, og de skal ut så fort frosten går.








Verandadøra stod åpen, sandkassa ble innviet for året, og vi fant en druknet mus i en bøtte med is. Spennende søndag.

Og ingenting er som en vakker, lav kveldssol vinterstid. Hvertfall ikke for en som går med kamera på ryggen til enhver tid.






Håper din søndag har vært fin!
Jeg prøver å lade opp til en uke jeg vet kommer til å bli hektisk.
Mange prosjekter som skal drives fremover, det blir gøy!











1 kommentar:

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!