tirsdag 19. januar 2016

Bryllupsalbum in the making








Jeg har begynt på det ene bryllupsalbumet mitt. Endelig!
Alle de fine bildene fra bryllupet skal jeg få laget ordentlige album av, men jeg har så mange fine ting som jeg vil ta vare på. Taler, bordkort, kirkeprogram, menyer, bordplaner og alt mulig annet har jeg tatt vare på. Vi laget jo til og med godteposer med etiketter og øletiketter til bli-kjent-middagen på fredag, og det er så koselig å ta vare på alt. Og endelig har jeg fått tid til å starte.
Jeg har bestilt en del bilder som skal inn sammen med alt det andre, det kommer vel i posten om ikke lenge.

Så gøy å endelig ha startet!




Hjemmedag med gutta i dag, da storebror kastet opp i går natt. Formen er fin i dag, men vi holder oss hjemme så vi ikke smitter andre. Og når storebror ikke er i barnehagen, da vil ikke lillebror heller..

Så da må vi finne på på litt ting her hjemme. De leker Star Wars, tegner og lager dyrehage. Også krangler de. Også koser de. Alt er som det vanlige, med andre ord.




Jeg skal snart på jobb en tur, man blir jo helt tullete i hodet av å gå sånn hjemme når man har ting å ta tak i. Ha en fin tirsdag!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!