lørdag 9. januar 2016

En rolig lørdag








Dagene fyker avgårde, og denne uken har vært spesielt hektisk da vi har planlagt og gjennomført middag for nesten 20 stykker! Jeg har byttet jobb, og fant ut at det var en hyggelig avslutning å ha kollegaer hjemme hos meg. Så torsdag var det storinnrykk, smågutta var hos mormor, og vi koste oss masse!

Det var så hyggelig, rørende og litt vemodig å ha alle her hjemme når jeg vet at jeg ikke kommer til å se dem hver dag lenger. Men jeg er så takknemlig for alt mine kollegaer har lært meg og gitt meg gjennom mange år, og alle morsomme prosjekter vi har jobbet med!




Jeg er nå godt igang i ny jobb, som interiørarkitekt hos AS Scenario Interiørarkitekter MNIL, og trives utrolig godt! Det er mange ting man skal lære seg i ny jobb, nye rutiner, nye dataprogrammer og nye måter å gjøre ting på. Superspennende, og jeg syns det går veldig fint!

Trenger du en dyktig interiørarkitekt eller tre til både store og små prosjekter, er det bare å ta kontakt på ks@scenario.no.

Og: se på TV3 i uke 6, da begynner programmet Superoppusserne hvor mine kollegaer, med min sjef Linda Steen i spissen, pusser opp for familier som trenger det. Såh, der fikk jeg sneket inn litt reklame for arbeidsplassen min også :)





Denne lørdagen har dermed vært særdeles rolig. Knapt vært utenfor døra, gått i superundertøy hele dagen og fyrt i peisen. Jeg fikk nydelige blomster av gjestene våre på torsdag, og to kjempefine interiørbøker! Gleder meg til å bruke søndagen til å bla mer i dem.

Håper din lørdag er fin, i kveld tror jeg vi må se på Making a Murderer.
Har ikke fått med meg den serien før nå jeg...

Ha en fin lørdag fra sofakroken!












1 kommentar:

  1. Så lekkert med herlige farger på blomstene:))
    Blomster gjør så utrolig mye!

    Og den boken er sikkert ikke feil, alltid hyggelig gave å få :)

    HA en fin mandag!

    SvarSlett

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!