lørdag 3. januar 2015

Pepperkakehus 2014



Dette blir det siste juleinnlegget tror jeg, må bare vise årets pepperkakehus.
Rett og slett ganske fornøyd, også må jeg jo huske hvordan det så ut til neste jul ;)

Jeg forsøkte meg på en Olaf fra Frost, laget av marsmallows, men fikk raskt beskjed om at den ser ikke akkurat sånn ut, mamma!
Nei, nei, men den ble jo ganske fin...?


Gutta mine var ikke spesielt behjelpelige med å oppføre bygget, men rivingen, den var de høyst delaktige i!
Slik så åstedet ut etter knusingen:


Fin lørdag ønskes deg!


1 kommentar:

  1. Det var et skikkelig koselig pepperkakehus:)
    Elsker de med masse melis og masse godis, og som gjerne er litt skjeive:))
    Artig han snømannen og ♡

    SvarSlett

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!