søndag 18. januar 2015

Opprydding og vårfornemmelser


Vårfølelsen tok fullstendig tak i meg lørdag morgen, og jeg begynte å rydde i skap og skuffer, dra alt mulig utover alle gulvene og lage et totalt kaos. En tur på Ikea ble plutselig veldig viktig, og resultatet er fortsatt et ganske rotete hus, men det er ryddig i skuffene! Jeg rakk vaskerommet, matboden, to bad, gang og soverom før jeg måtte gi meg. Jeg fant en stor pose grovsalt vi lette etter en gang tidligere i vinter, en boks uåpnet tapetlim, seks enslige votter, tre par for små gummistøvler, en juleduk, fire julelys og en pakke stygge servietter. Atten pakker med marsipan utgått på dato er jo også kjekt å ha.

Så nå må jeg bare klare å fullføre prosjektet, med å ta kjøkken neste helg, og deretter gå løs på lekestue og barnerom. Her skal det bli orden i sakene!


Det føles helt fantastisk med mer lys om dagene! Masse lys flommet inn i stua denne lørdagen, så nå var det på tide å ta ned julestjernen. Vi grafset til oss litt flere lamper da vi var på Ikea, så nå kunne vi unnvære julestjernen om kvelden. Hater når det er tussmørkt i hjørnene.





En fin, men hektisk helg går mot slutten. Jeg burde strengt tatt hvilt litt mer enn jeg har gjort, tatt i betraktning at jeg skal gå ferdigbefaringer åtte timer om dagen den neste uken. Phu!
Et stort prosjekt går mot slutten, og det er spennende, nervepirrende, slitsomt og ganske deilig!

Jeg har pakket joggeskoene, og hopper snart til køys.

God ny uke til deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!