torsdag 1. januar 2015

Godt Nyttår!



Tenk, da var det 2015! For en klisjé, men hvor blir tiden av?
Gutta mine vokser fortere og fortere virker det som, og jeg har mest av alt lyst til å stanse tiden og bare ha de sånn de er akkurat nå litt til.

2014 har vært et begivenhetsrikt år for oss. Vi feriet bryllup, var på fine ferier i både Danmark og New York, hadde den varmeste sommeren vi kan huske, lillebror lærte seg å snakke og storebror vokser og funderer mer og mer over livet. Jeg gleder meg til å se hva det nye året bringer av både gleder, utfordringer og sorger. For sånn er jo livet!

Bildet over er fra en kalender jeg lagde med egne bilder. Jeg skulle egentlig gi den bort i julegave, men motet sviktet. Så nå henger den på min vegg, også kan jeg jo legge den ut her :)




Håper din første dag i det nye året er flott, at du nyter fridagen og de siste julekakene.
Nå er det litt rydding som står på agendaen før et besøk hos oldefarfar litt senere i dag.

Fin 1. nyttårsdag til deg!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!