fredag 17. mai 2013

jeg er klar for dagen!





Her står reker på menyen i dag. Deilig!

Bordet pyntet jeg i går, og her går vi for mottoet "man tager hva man haver." En liten bukett med blomster er det eneste jeg har spandert på meg. Sammen med bjørkeløv i Norgesglass (så klart), ble det fin pynt på bordet. Flaggene er fra julepynten. Har ikke engang kjøpt nye servietter jeg... Fant noen gamle i skuffen. Altså; de er jo ikke brukt da.





Lurer bare på hva mamma sier når hun ser at jeg har brukt kopphåndduken som duk! hihi...






Ønsker deg en fortreffelig 17. mai sammen med dine!




6 kommentarer:

  1. Så fint bord! Jeg liker helt enkel borddekking, jeg, og synes det var nydelig med kopphåndduk og bjørkeløv! <3 Håper dagen ble fin! :)

    SvarSlett
  2. Herlig bord!! Man trenger jo ikke kjøpe alt nytt - det viser jo du et godt eksempel på!! Jeg skulle plukke hvitveis og ha på bordet idag, men tida strakk ikke til gitt... :)
    Ønsker deg ei fin helg!

    SvarSlett
  3. Flott dekket!
    Og herlig med pynt man allerede har fra før:)

    Håper dagen ble bra!

    Nyt pinsehelgen ♥

    SvarSlett
  4. read here replica bags additional hints her latest blog try these out discover here

    SvarSlett

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!