mandag 13. mai 2013

helg, foto og små modeller







Mandag igjen, dere!
Disse fine mai-fridagene går altfor fort!

Fotokurset går mot slutten, men jeg skal fortsette å øve, øve, øve.
Om du får muligheten til å være med på Stine (Stines hjem - Livet på landet) sitt fotokurs; Bli med!
Det er kjempebra!

De siste dagene har jeg øvd meg på å ta bilder av barn.. Ikke det enkleste her i verden skal jeg love deg!

Mine to små modeller var da også varierende fornøyd med å stille opp fpr mamma...




Jeg øver meg på å ta bilder i motlys. Moro!



Jeg syns det var noe så vemodig og fint med dette motivet. Fjorårets nedfallsfrukt mot en ny vår.


Min vakre sønn gjemmer seg bak et tre, og plutselig var øyeblikket der!

Ønsker dere en strålende ny uke, denne er også kort!

3 kommentarer:

  1. Det nederste bildet er heilt nydeligt.

    Det øverste taler for seg selv, MAMMA legg vekk det kamera eg trenger din oppmerksomhet,trøst kos lek!

    Eg syns sånne bilder av baby hånd eller fot er så fine, øvde meg på pus, men han likte det ikkje han heller ;-)

    Ha ein fin dag klem,,,

    SvarSlett
  2. fine bilder og ikke minst fine modeller:)
    elsker det som skjer i bildene med motlys, magisk!
    ønsker deg en super ny uke<3
    klem Cathrine

    SvarSlett
  3. Sååå fine bilder :)

    Klem Kristin

    SvarSlett

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!