mandag 14. januar 2013

vakker kulde

Jeg gir dere litt "naturlig input" her i dag, med bilder fra noen fantastisk vakre dager her på Østlandet i helgen!

Strålende sol, men jeg er glad jeg har vært på den riktige sida av vindusglasset, for det har vært kaldt.



Fint er det, og veldig deilig at solen titter frem, men også litt kjedelig å ha små barn i denne kulda. Ikke mye å være ute etter akkurat. Men vi har kost oss inne vi. Med de vanlige helgesyslene; leking, tulling, krangling (mellom de små altså, hehe), rydding, vasking, godisspising og masse kos.


Det verste jeg vet er edderkopper, men jeg var rimelig sikker på at eieren av dette nettet ikke var i umiddelbar nærhet. Spinnet var hvertfall veldig vakkert med de tynne trådene dekket av rim.


Kanskje på tide å tilby småfuglene noe annet enn den frosne julematen?

Jeg vil gjerne takke dere for de fine kommentarene dere legger igjen, og for de hyggelige tilbakemeldingene på "from within-" bidraget mitt. Dere gjør bloggingen så morsom!

Håper din helg har vært fin, og god ukesstart til deg!

1 kommentar:

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!