søndag 6. januar 2013

2013 er i gang

På tide å starte den aller første hele uken i 2013!


Den aller første helgen er gjennomført i rimelig bedagelig tempo, noe som er en av målsetningene mine for 2013 - å ta seg bedre tid. Å ikke lytte så mye til skulle-måtte-burde.


Å ta seg tid til å prøve å fange de fine fargene som var på soverommet vårt denne lørdagsmorgenen.


Jeg er absolutt ingen rosajente, men elsker min nye pysjamasbukse, min trofaste veske og de fine papirstjernene jeg kjøpte i København.

I morgen tror jeg det er på tide å kjøpe nytt innhold til almanakken min.

God ukestart ønskes dere!


1 kommentar:

  1. Herlig bilder! Virkelig flott lys hos deg :)
    Likte nyttårsforsettet ditt, man bør bruke sin tid til de gode ting og ikke burde, må og skal ;)
    Ha en flott kommende uke :)
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!