søndag 20. mars 2016

Sofa og sooool!









Vår lørdag.
Var på Ikea og kjøpte ny sofa foran tven. Og halleluja, det var deilig!
Den er hvit, litt usikker på hvor lenge den forblir det, men foreløpig fungerer regelen om ingen spising i sofaen. Bortsett fra at jeg og husfar klarte å søle et glass vin i sofaen første kvelden. Heldigvis var det hvitt..





Vi har hatt et helt utrolig deilig vær denne helgen, med sol fra morgen til kveld.
Jeg har også innviet benken vår på terrassen for sesongen, og sovnet som bare det i sola i går.
Farge i kinnene har vi også fått, gleder meg til å fortsette på den i påsken!

Et friskt, sjarmerende sitrontre ble med hjem fra Ikea på lørdag, og jeg er helt forelsket. Sammen med den hvite sofaen ble det ordentlig vårlig og fresht. Skal se om jeg ikke klarer å ta noen ordentlige bilder.

I morgen er det fridag på mor, mens mine tre gutter skal på jobb og i barnehagen. Det er luksus det.
Jeg har venninner som sier at det kanskje er litt dårlig gjort å sende barna i barnehagen når de har fri selv. Jeg er dypt uenig. De kommer jo hjem til en uthvilt og blid mamma som endelig har fått litt egentid. Det må man kunne unne seg :)


Ha en fin søndagskveld!





1 kommentar:

  1. så flott da! Gleder meg til å se flere bilder av sofaen & treet !
    Håper kvelden er god.
    Klem Christina

    SvarSlett

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!