tirsdag 1. mars 2016

Lillebrors litt-større-gutt-rom







En opprydning på guttas rom har lenge vært en nødvendighet, men også en oppgave jeg ikke har maktet å begynne på. Men nå i disse Magisk Opprydning-tider, fikk jeg endelig ånden over meg, og tok et skikkelig tak. Jeg har lenge visst at det var oppbevaring som var problemet, så med nye hyller og esker ble alt så mye bedre. En ordentlig gjennomgang, sortering og gi-bort-runde var det som skulle til. Masse ble pakket vekk for å gi bort og ødelagte leker ble kastet. Det blir visst en del av dem og...

På sikt har vi planer om å lage innebygde senger innunder kneveggen, så dette ble en mellomløsning som forhåpentligvis fungerer noen år.





Lillebror er inne i en heftig Minions-periode, så Kevin må stå framme og passe på.

Min oldefar var møbelsnekker og har laget denne gyngestolen til min bestemor.
Jeg syns den er veldig fin, selv om den begynner å dra på årene.

 Ser du lurebæsjen på øverste hylle...?




Detaljer fra fire år tilbake, da vi flyttet inn i huset, har jeg bare beholdt. Jeg malte bjørkeskog på veggen til lillebror den gangen, og den er fremdeles fin. I tillegg har han fått en månelampe og noen stjerner som lyser i mørket. Små bilder, dyr og minner får foreløpig stå i fred på hylla.





Hvis du vil se hvordan det så ut da vi pusset opp for fire år siden, kan du se HER
I morgen kommer det bilder av rommet til storebror (vær forberedt på Star Wars overload).

Ha en fin dag!









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!