fredag 11. mars 2016

Forberedelser








Herregud, for en uke!
Masse jobbing, team building på jobb, tur til Holmenkollen og VM, sangfremvisning av barnehagens femåringer, og ikke mindre enn tre bursdagsfeiringer!

PHU!


På onsdag fylte jeg år, og neste uke blir lillebror fire år! Så denne helgen blir det bursdag både lørdag og søndag. Husfar ligger rett ut med influensa, og i dag er formen nedadgående på alle mann...

Nå skal det bli helt greit med påskeferie kjenner jeg!

Heldigvis har jeg allerede handlet inn til barnebursdag, så det ligger klart. I dag skal det lages sjokoladekake og muffins, også prøver vi oss på bringebærpai til gjestene på søndag. Den ble jo så god da lillebror lagde den sist.

Vi skal vel klare å karre oss gjennom denne uken, selv om jeg kjenner et snev av panikk for at jeg har fått så lite søvn. Nå skal det jobbes litt, før det må bakes i ettermiddag.







Ha en fin fredag!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!