torsdag 17. mars 2016

Artikkel i Estate Lokaler








Så morsomt det er å se det man har skrevet på "ordentlig" trykk!"
Jeg skrev en artikkel fra Stockholm Furniture & Light Fair i februar, og nå har den kommet ut i Estate Lokaler. Estate Lokaler er et magasin for leietakere, og er en del av bransjen vi jobber mye med, da vi ofte jobber med rehabiliteringer og hjelper leietakere å relokalisere.

Jeg fikk muligheten til å skrive artikkelen gjennom jobben min hos Scenario Interiørarkitekter, og det var en nyttig og morsom erfaring. Håper og tror det blir mer av dette fremover.








Jeg syns bildet av meg kunne vært bittelitt mindre, men skitt au ;)
Jeg feirer med en kanelbolle fra Lillebrors barnehagefeiring.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!