tirsdag 15. mars 2016

Og så kom våren!









Og den har vært etterlengtet!
I dag hadde jeg på meg en tynn ulljakke ytterst, og den måtte jeg ta av meg på vei hjem fra jobb. Jeg fikk luftet vårskoene for første gang i år, og det føltes helt fantastisk!

Svigermor passer våre søte (slitsomme) små til i morgen, og vi har hatt en hel ettermiddag alene. Jeg tilbragte den på benken på verandaen med solbriller og bok, og koste meg verre. Deilig med en rolig ettermiddag etter alle sykedagene vi har hatt de siste ukene. Noe av det beste med å være hjemme alene en ettermiddag er definitivt stillheten. Det er ikke en lyd i huset, ingen som roper "mamma, mamma, mamma," ingen som krangler og slåss og ingen som trenger fredsmekling hvert femte minutt. Når det er sagt så savner jeg dem jo også. Bare ikke enda.


Fin kveld!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!