tirsdag 24. april 2018

Salone Del Mobile Milano 2018 - del 1





Forrige uke var jeg så heldig å få være med Kvadrat til Møbelmessen i Milano, og for en fantastisk tur!
Vi var borte tre dager og brukte dagene godt, men skulle selvfølgelig gjerne sett MYE mer!
Vi brukte én dag på messen, og én dag på showrommene i byen. Mange av leverandørene leier helt fantastiske palass midt i sentrum av Milano og fyller dem med designperler. Palassene er gjerne fra 1700-tallet, og kombinasjonen ærverdig bygning/moderne design blir nydelig og helt unik.

Spesielt Gubi og Hay hadde helt fantastiske lokasjoner for sine kolleksjoner. Å se møblene i så flotte omgivelser, blir nesten som en egen kunstopplevelse i seg selv. Jeg har så mange bilder, så jeg må dele dette opp i to innlegg.

Jeg nøt hvert sekund i vamen (27 varmegrader!), og jeg tror bare jeg lar bildene snakke for seg selv:



Har du sett noe så vakkert!
Ganske lett å se at jeg lot meg imponere av blomsterbruken!

---






SaveSave

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!