mandag 2. april 2018

Påskeferien 2018






Påskeferien for i år er over, og for en påske det har vært! 

Det har vært sol fra ende til annen, med kun skyfri himmel! Vi har kost oss hjemme og på hytta, og endelig har gutta fått prøvd seg på slalåmski. De har ikke hatt lyst tidligere, selv om jeg har mast lenge, men nå fikk jeg dem endelig med ut. De syntes selvfølgelig det var kjempegøy, akkurat som jeg trodde. Begge var superflinke, og rimelig slitne etter en lang dag i bakken.




 Vi fikk oss en liten tur på langrenn også, men i år ble langrennsturen litt forkortet av en illsint Lillebror, som stort sett hverken skulle gå, stå eller snu.
Så bildene lyver litt, selv om han var i godt humør akkurat da de ble tatt ;) Da hadde han jo fått både kjeks og brus, så akkurat da var det ingenting å klage over..





De siste to dagene har jeg tilbragt på verandaen med bok, og jammen har jeg ikke fått et fint lite fregnedryss på nesa også :)
Det er så deilig når vi kan ta i bruk verandaen igjen, huset vårt føles dobbelt så stort da. Gutta har løpt inn og ut og spilt Playstation og lekt på lekeplassen med naboguttene. Vi har spist pølser på verandaen, og spist middag på restaurant. En helt topp påskeferie!


Tilbake til hverdagen i morgen, og jeg er egentlig bare glad for at jeg kan pakke bort den aller varmeste og tykkeste boblejakka mi! Herlige vår, her kommer jeg!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!