torsdag 25. juni 2015

Marble me







Sukk, jeg elsker jo marmor, og lykken var derfor stor da jeg fant disse nydelige (og svææære) marmorbrettene på et gjenbruksmarked i Odder i dag! De hadde flere, og jeg valgte to med litt ulik fargetone og ulik mengde årer. Jeg syns de er helt fantastiske! 

Jeg har lenge ønsket meg et marmorbrett fra Hay eller lignende, men dette er tusen ganger bedre, for dette er brukt, sjarmerende og fullt av "feil."



En bitteliten del av feriesamlingen vår!


Dagen i dag har vært helt topp! En fin runde i nærmiljøet, med stopp innom et par loppemarkeder. Vakre skåler av steingods, en gammel æblemost-kasse, en fin kanne til limonade og litt annet småtteri var noe av det vi fant på vår vei.

Vi spiste også lunsj på et vakkert sted som heter Fru Møllers Mølleri. Sjarmerende tun med en restaurant med helt fantastisk mat (og jeg mener fantastisk), en gårdsbutikk, kaffebrenneri, slakteri, grønnsaksbod og hunder og katter å kose med utenfor. Har tatt så mange bilder i dag, så det får komme litt etterhvert.


Underveis i dag, så jeg og mannen på hverandre og var skjønt enige om at "dette er Legoland for voksne!"


Vi har ikke mange dager igjen av denne ferien, og nyter det siste Danmark har å tilby oss.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!