lørdag 6. juni 2015

Fotooppdrag i grønne omgivelser







Dagen i går ble avsluttet på best tenkelige vis, med en kjempemorsom photoshoot i vakre omgivelser. To nydelige barn (tweens) og en vakker mamma skulle fotograferes på litt in-action-vis. Vi var ute i helt utrolig grønne omgivelser, og jeg tror vi fikk fanget noen øyeblikk med kameraet. Jeg og mammaen måtte virkelig bruke list og overtalelsesteknikk for å få gutten til å være med på bilder uten å lage apefjes. Jenta derimot ville ikke at det skulle være over, og det ville nesten ikke jeg heller! Så gøy!






Det var så deilig å tilbringe siste del av jobbeuka ute i sol og vind. Litt kjølig var det, men ingenting slår masse sol i ansiktet. Jeg respekterer selvfølgelig ønsket om å ikke legge ut bilder av barna, men et par smakebiter av omgivelsene kan jeg by på. På veien hjem måtte jeg bare stoppe ved dette nydelige treet ved siden av et sjarmerende uthus.


Nå er det bilderedigering med cola i glasset, mens mannen ser på fotball. Kan ikke forstå at det er så sent allerede, men sånn går det når man har mye å holde på med!

Håper din lørdag er fin!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!