søndag 12. oktober 2014

Tilbake...


"Nei, nå er jeg så lei av å se de derre druene på bloggen din!"
 Jeg skjønner ikke hva dere mener.. Druene har bare ligget som siste innlegg siden juli.. Kremt..

Men det er jo så hyggelig at noen faktisk etterlyser innlegg, så da får man kanskje prøve seg da :)

Oj, så mye jeg har opplevd på de månedene som har gått siden jeg blogget sist!
Det viktigste først; jeg har GIFTET meg!
Fest tre dager til ende, maaaassse planlegging og en helt uforglemmelig helg med alle vi er glad i!
Jeg lover å vise dere bilder etterhvert.
Bryllupsreisen gikk til fantastiske New York tre dager etter bryllupet, og nå holder vi så smått på å lande igjen etter alle følelsene og inntrykkene.

Jeg tenkte jeg like gjerne kunne slenge meg med på NIB sin utfordring "en dose farge på soverommet." Den ikke så fine sengegavlen på soverommet vårt har fått et lilla velourstoff i dag, men det skal komme flere endringer i dette noe kjedelige rommet etterhvert.
Det lilla stoffet ga rommet litt hotellfølelse, og sammen med de sykt fine putetrekkene med bryllupslogoen vår på, gleder jeg meg veldig til å legge meg i kveld! Putetrekkene fikk vi av min forlover og samboer, og jeg syns de er såååå fine!



Jeg starter mykt, og satser på å blogge bittelitt oftere enn én gang i kvartalet!
Legg gjerne igjen et spor, så jeg vet om det fremdeles er noen igjen der ute i bloggverdenen :)

Ha en fin søndagskveld der ute, jeg er tilbake!

For mange fine soverommet, gå inn HER!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!