torsdag 11. juli 2013

sommerknipsing og vinterforberedelse (!)


Jeg vet at når november kommer, det enda er en stund til jul, det er kaldt og surt ute og den fine, hvite snøen uteblir, da kommer jeg til å bla tilbake i arkivet mitt og drømme meg tilbake til varme sommerdager.

Da håper jeg at jeg slår opp på akkurat dette innlegget. Dette er nemlig sånne enkle hverdagsting som blir ekstra bra når gradestokken viser over tjue grader:



Tydelige spor etter en lang dag med to små gutter


Sol. Blomster. Mer sol.


Markblomster. I rest my case.


Vi har levert tilbake Kitchen Aid'en vi har lånt ett år(!), 
og da var det jo en god anledning til å bruke litt av feriepengene på vår egen! Yey!



Det eneste som blomstrer i hagen vår akkurat nå. En enslig gul rose. 
Men jeg tror jaggu det kommer et par til!



To elefanter som jeg er heldig om får lov til å stå der de hører hjemme. 
De figurerer nemlig oftest som Oberst Hathi.


Fin torsdagskveld!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!