fredag 12. juli 2013

Fotoalbum - et skippertak?




Jeg skal snart avgårde på ferie til en ganske så øde plass, uten noen form for nettilgang. Hjelp...

Jeg har pakket lesestoff, hekletøy og diverse andre kreative saker, men så begynte jeg å tenke: Hva kunne jeg gjøre med bildene mine uten nettilgang? Jeg kan selvfølgelig redigere dem, men det er mye morsommere om man vet hva man skal bruke dem til :)




Så her kommer et lite tips til dere på fredagskvelden: Jeg kom tilfeldigvis over noen veldig fine templates for fotoalbum. Disse fins det sikkert en million av på nettet, men jeg syns altså at disse var veldig fine og lette å bruke. Damen bak bloggen som har laget disse, har brukt dem til å lage fotoalbum siden 2010, snakk om å være flink a!

Så nå skal back-updisken min med på ferie, og jeg har en ambisjon om å hvertfall komme litt lenger i fotolbumet enn der det stoppet sist; nemlig da storebror kom hjem fra sykehuset... For snart tre år siden...

Dette oppsettet og flere kan du finne HER.

God helg og takk for alle hyggelige kommentarer!


1 kommentar:

  1. Lykke til og god ferie!
    Jeg har også en plan om å få laget album... foreløpig på planstadiet. Men skal ta en titt på siden du tipser om!

    I dag står sol og jordbær på planen :)
    Juliklem fra Ingrid

    SvarSlett

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!