fredag 5. april 2013

vårforberedelser

Nå er det virkelig VÅR! 
Det er  for tiden et helt fantastisk vær her på Østlandet! 

Asfalten er tørr, og jakken henger over armen på vei hjem fra jobb 
(ja, jobb... første uke har faktisk gått helt strålende!).



Diverse våforberedelser er igang, i dag gravde jeg fram pelargoniene mine som har stått mørkt og tørt et halv års tid. Jeg har ingen anelse om det jeg har gjort er riktig, men jeg klippet av alt det tørre, og vannet skikkelig. Og nå står de i vinduskarmene rundt om i kjøkkenet og i stua og (forhåpentligvis) suger til seg ny energi. Burde kanskje spe på med litt ny jord og litt gjødsel... til helga kanskje..?



Kjøkkenvinduet på vidt gap og deilig ettermiddagssol inn i rommet, det er ordentlig vår for meg!  

Med dette er jeg med i NIB sin utfordring denne måneden. Gå inn HER for å se flere vårlige bidrag.

Jeg ønsker deg en strålende helg med masse fint, vårlig vær!


3 kommentarer:

  1. Et ekte vårbidrag!! Masse lykke til, klem

    SvarSlett
  2. Dette er VÅR!

    Ha en fin helg, Kristine. Håper den blir like solfylt som uka har vært.

    SvarSlett
  3. Herlige Bilder!
    med deilig vårlys som skinner inn i vinduskarmen!
    Ønsker deg en NydeligFlott lørdag
    og lykke til i Nib´s utfordring!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!