onsdag 10. april 2013

fra barnehånd



Koselig å komme hjem fra jobb og finne disse på spisebordet.

Årets aller første hestehov, fra grøfta utafor huset.
Storebror plukket dem stolt til mammaen sin på vei hjem fra barnehagen sammen med pappa og lillebror.




Jeg må si dagene er korte for tiden. 
Jeg storkoser meg på jobb, og er så utrolig glad for at det har gått smertefritt å komme igang igjen.

Det er morsomt å bryne hjernen litt igjen, koselig å snakke med kollegaer, og spennende å møte nye mennesker i prosjektene jeg jobber med.

Jeg er helt overbevist om at jeg har verdens beste jobb!



Men ingenting slår det å komme hjem til mine tre gutter. Bare synd ettermiddagen er litt kort.
Men jeg kommer hjem så fort jeg bare kan, og det betyr tidlige morgener (ut av døren ti over seks, phu).
Så dette er det seneste jeg har vært oppe hele uka tror jeg, hehe.

Men snart helg nå, det blir bra!

3 kommentarer:

  1. Så herlig å komme hjem til hestehov fra gutten din!
    Litt trist når ettermiddagen blir korte sammen med barna, men da er det godt å ha helgene innimellom det travle :-)
    Likte taklampen du har! Veldig stilig!

    Hilsen Marte.

    SvarSlett
  2. Herlig. Sikkert vårtegn. jeg gleder meg skikkelig til en liten, tjukk barneneve med hestehov.

    KLem

    SvarSlett

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!